Alla inlägg under februari 2015

Av sanna dg - 28 februari 2015 11:43

... avklarad med bravur. Min dukiga kotte traskade på efter indy som han inte gjort annat. Halvvägs steg modet på han o han traskade om indy o skulle gå först. Stolt matte idag?

Hade ingen bild från idag så bjuder på en snöbild nu när solen tittar fram hehe

Av sanna dg - 26 februari 2015 21:11

Idag böev det lite ridning igen. Men bara några varv o lite trav. Dels för att inte gå för fort fram o dels för han verkade lite trött idag. Alla hästarna var lite trötta. Kanske vädret. Solen kanske drog igång pälssättningen för han fällde massor idag. Med snäll o duktig som vanligt?

Av sanna dg - 19 februari 2015 20:09

Idag skrittade kag flera varv o stannade o svängde. Mkt duktig? o inte nog med det jag TRAVADE på han. Intr många steg men typ tio? ville se om han förstog ihånhsättningen och avsaktning. O det gjorde han?

Härlig utsikt

Av sanna dg - 9 februari 2015 17:03

Jag har iallafall fått full jackpott i mitt hästköp. Idag tömkörde jag. Svängar o broms funkade näst intill klockrent. Sen drog vi plastkorg utan problem. O han fick bära den till stallet efter utan ett ryck. Duktig pojke

Av sanna dg - 8 februari 2015 18:09

Idag strålade solen så tänkte att jag ska longera ascot lite. O var så duktig så tänkte att jag sitter upp lite för att påminna han eftersom jag inte gjort nått på ca 2 månader. Väl uppe tänkte jag att jag provar om han går framåt. Gjorde han så fint o svänga o stanna funkade oxå. Satt av o gick ur paddocken. Äh jag provar upp till stallet o satt upp igen. Han var så duktig så. Mycket nöjd med kotten idag?

Presentation

Hej, i denna blogg kan du följa mig o mina fjordingar Rubins Ascot & Rubins Bristol plus lite annat i hästväg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards