Direktlänk till inlägg 22 november 2015

läääänge sen

Av sanna dg - 22 november 2015 16:20

Oj vad länge sen det var jag skrev. Har hänt så mycket sen april. Ascot är körd ett par gånger nu, själv oxå. Jag har varit på ridläger hos uppfödaren i okt. Jättekul. O lärorikt. Ascot blir bara bättre o bättre. Blir mer o mer kär i den hästen :) idag kom första snön så då måste ma ju ut o busa lite. Så på med westernsadeln, i med sulorna sen ut i skogen. Först var snön farlig när vi kom iväg. Sen var det kul att galoppera i orörd nysnö... såå mysigt. Hade inga broddar så det är beställt. Hade tre o det kommer man inte långt med haha. Ja jag ska försöka skriva oftare ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanna dg - 14 augusti 2018 13:25

Ja hösten är här och den kom över en natt... men det ger bättre väder för ridning.  ;)      ascot och jag jobbar på med galoppträning, har fått lite bra tips idag som ska tränas på :) snart så, då ska det väl sitta bra hoppas jag :) ascot fick ...

Av sanna dg - 27 juni 2018 10:02

Denna Vecka har jag o ascot tränat galoppintervaller. ena passet så galopperade jag på rätt bra på långsidorna sen kortade av på kortsidan och gjorde en stor volt i samlad galopp. gick väldigt br faktiskt. Andra passet så galopperade jag lite ökat ...

Av sanna dg - 14 juni 2018 14:23


Ja, jag är dålig på att uppdatera mig här.  hur som helst första helgen i juni var vårat älskade vårläger. 5 pass på 3 dagar. underbart, iår var det dock väldigt varmt, men ascot jobbade på bra. hade inte kunnat träna som jag ville till detta läger...

Av sanna dg - 8 maj 2018 14:22

hej! Inatt var premiären att sova ute för kotten o brisse. Gick hur bra som helst, körde dit imorse o skulle kolla till dom o kolla vattnet. dom stog o sov mitt i hagen, Brisse kom upp till mig och hälsade när jag kom till hagen.   Annars så ...

Av sanna dg - 27 mars 2018 08:52

Hej! Ja som rubiken lyder så har nu Brisse blivit valack. började med att han fick för sig på en kvart att bli hingst och spränga 2 grindar in till dom andra hästarna, försökte få in han i sin hage igen men han skulle bara igenom igen. fick bygga n...

Presentation

Hej, i denna blogg kan du följa mig o mina fjordingar Rubins Ascot & Rubins Bristol plus lite annat i hästväg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards